• Kalendarium

Kalendarium

På denna sidan hittar du information om våra möten och arrangemang. Om inte annat anges är mötet på Folkets hus, där vår lokal ligger. Du hittar det på Södergatan 65, vid GA-torg. Busshållplats för södergående bussar på Södergatan vid GA-torg, för norrgående bussar på Carl Krooksgatan.

Anmäl dig till våra aktiviteter via Zetkin eller genom att höra av dig. Du skapar lätt ett konto på Zetkin och får då alla aktiviteter samlade samt påminnelser om din anmälan. Anmäl dig via Zetkin här

Musikgruppen i Vänsterpartiet
Välkommen att delta i vår musikgrupp.
Det krävs inte någon tidigare erfarenhet att ha spelat eller sjungit i grupp tidigare. Det viktigaste är att de som deltar tycker att det är roligt att spela och sjunga. Vi har just nu en repertoar på cirka tio låtar, Var och en som är med kan föreslå sånger att spela, Man tar med de instrument som man kan och vill spela och texter/noter el. dyl. om det finns. Annars fixar vi sådant. Om du inte spelar utan hellre sjunger går det naturligtvis också  bra. Kontakta mig gärna för mer info Tomas Gustafsson  0708 307554.

Vi träffas tisdagar jämna veckor kl. 11:00
och tisdagar ojämna veckor kl. 18:00
Plats: I vår partilokal på Södergatan 65 i Folkets Hus, våning 5.

Julavslutning 18 december
Alla medlemmar och sympatisörer är välkomna på Vänsterpartiet Helsingborgs julavslutning den 18/12 kl. 16. Boka in dagen redan nu!

Plats och mer info kommer inom kort.

Möte om lokal politik 9 januari
Välkommen till vårt möte om lokal politik. På dessa möten träffas vi och går igenom dagordningen inför kommande kommunfullmäktige sammanträden. Vi beslutar var vi ska rösta i olika frågor, vilka förslag vi vill lägga och mycket annat som berör kommunpolitiken. Alla medlemmar och sympatisörer är varmt välkomna!

När? Den 9/1 kl. 18:30-20:30
eller maila till [email protected]